28.2.2009

Mun, mun, mun!


Miau, mitäs täällä on? Tuoksuupas hyvälle, mmmmm......



Hö, ei mitään minulle! Ei edes teipinpätkää nuuhkittavaksi, pöh... Emännälle vaan eikä ole edes sen synttärit!


Nää on mun, mun, mun! Perjantaina hain postista Snyn paketin ja täytyy tunnustaa, että jo bussipysäkillä piti nysvätä paketti auki sen verran vaan, että sisällön sain selville. Paketistani löytyi vyyhdillinen ihanaa vironvilla kauniin sinisävyisenä. Huivihan siitä tietenkin tulee, mutta mikäköhän malli. Revontulen teen sateenkaarenkirjavasta langasta, joten jotain muuta tästä. Lisäksi löytyi Vesa-sukkalankaa ja Knit Pron sukkapuikot kokoa 2½. Nuo Knit Prot ovat niin kauniit enkä itse ole raaskinut hankkia, joten suurkiitos niistä. Kesällä katkoin aika monet 2½ sukkapuikot, joten koonkin puolesta osuivat nappiin! Lisäksi paketista löytyi teetä ja ihanaa purkkaa. Lopetin karkin ja sokerin syönnin alkusyksystä ja purkkaa tulee syötyä korvikkeena välillä todella paljon. Etenkin nämä uudet karkkimaut ovat olleet herkkua. Teetäkin meillä juodaan kuppitolkulla, joten kulutukseen tulevat nämäkin pussit. Meillä juodaan muuten ihan kaikenlaista teetä: yrttejä, vihreää, mustaa, valkoista, maustettua ja maustamatonta.

Tuulialla muuten kiinnosti kovasti tuo kortti ja se kuka äidin salainen ystävä on. Aikansa korttia tunnusteltuaan lapsimeediomme ilmoitti, että nimesi on Piia Salonen! Joten nyt sinut on paljastettu.


Ei kommentteja: